Herstel van waarde
Duizenden schadelijders krijgen jaarlijks te maken met schade aan hun huis door water, inbraak of brand. Die schade willen ze hersteld hebben – en liefst zo snel mogelijk. En dat biedt de CED groep aan met herstel in natura.
-
24 per dag, 7 dagen per week bereikbaar
-
Netwerk van zorgvuldig geselecteerde herstellers
-
Snelle service, bij voorkeur binnen twee uur na melding
Eenvoud en transparantie
“De consument vindt het bij schade lastig om een aannemer te vinden en tijd te maken voor de schade-expertise en het bestek”, zegt operationeel directeur Dirk Rutten. “Hij verwacht bovendien eenvoud en transparantie en wil daarom één aanspreekpunt. Verzekeraars, huisvestings-maatschappijen en syndici kunnen voortaan een hersteller naar de klant sturen die direct en op een persoonlijke manier een oplossing biedt.”
Resultaatgerichte dienstverlening
CED stelt een nationaal netwerk van herstellers ter beschikking, al dan niet onder eigen naam. In eerste instantie is het netwerk beschikbaar voor glasbreuk, maar binnenkort ook voor andere hersteldisciplines. “We zorgen ervoor dat een schade direct goed hersteld wordt, maar ook dat de hersteller de schadelijder persoonlijk helpt en geruststelt. Onze herstellers worden uitvoerig gescreend op kwaliteit en opgeleid op competenties zoals empathisch vermogen. Na elke herstelling peilen we bij de schadelijder naar zijn tevredenheid over de behandeling van zijn melding, de herstelling zelf en het contact met de hersteller. Resultaatgerichte dienstverlening is immers cruciaal voor de eindklanttevredenheid.”