×
Zo waardevol is duidelijkheid
Share this page

Schadebehandeling

Contact

Neem direct contact op

Stuur een e-mail
+32 2 627 01 80

Als uw klant een schade meldt, is dat hét moment om uw waarde te laten zien. CED heeft met Connect Claims een geavanceerd schadebehandelsysteem waarmee we u en uw klant direct die waardevolle duidelijkheid geven.

  • Vaak al binnen één contactmoment duidelijkheid en zekerheid voor uw klanten

  • Full-service dienstverlening van het eerste telefoontje tot uitbetaling of hersteladvies

  • Kostenbeheersing, hogere klanttevredenheid

Wie schade heeft aan zijn auto, caravan, motorhome of boot wil snel duidelijkheid en zekerheid. Met Connect Claims laat u uw klanten direct weten wat zij mogen verwachten. Het succes van deze aanpak is dat we digitaal werken waar het kan en persoonlijk waar het moet. Met als resultaat: de doorlooptijd vermindert, u beheerst de kosten en de tevredenheid onder uw klanten neemt overduidelijk toe. Zo creëert CED tegelijkertijd waarde voor u en voor uw klanten.

CED Connect Suite

Achter onze full-service dienstverlening zit een wereld van ongekende technologie: CED Connect Suite. Met deze bundeling van businessapplicaties verbinden we externe data aan onze interne data. En we koppelen onze gegevens vervolgens weer aan uw systemen.

Onbezorgd gevoel teruggeven na schade aan boot

Een zeiljacht wordt tijdens een storm losgetrokken en belandt op de rotsen van een baai in de Ionische Zee. De eigenaar wil snel duidelijkheid over de schade en advies over de vervolgstappen om zijn mobiliteit te herstellen.
Meer weten?

CED blog 'snelle interventie'

25 dagen. Die tijd verstrijkt gemiddeld vooraleer er bij autoschade een schadeonderzoek bevolen wordt. Bij woningschade doet de verzekeraar er gemiddeld 74 dagen over om een opdracht aan een expert over te maken. Al die tijd is de mobiliteit of het bezit van de klant aangetast, dat wat voor hem écht van waarde is, en leeft hij in onzekerheid. Terwijl net een snelle interactie en duidelijkheid over de vervolgstappen de klanttevredenheid aanzienlijk verbeteren én de schadelast positief beïnvloeden.
Meer weten?

Snel de omvang van de schade zien na een treinongeluk | CED

Op 2 oktober 2013 ontspoorden in Remersdaal drie wagons van een goederentrein geladen met Fiat-voertuigen. De experts van CED kwamen snel ter plaatse om de complexe schade op te nemen. Hun gedetailleerde rapport vormde een goede basis voor herstel van waarde voor de getroffen bedrijven.
Meer weten?