×
Zo waardevol is duidelijkheid
Share this page

Schade verhalen

Contact

Neem direct contact op

Stuur een e-mail
+32 2 627 01 80

Waardevol claims management betekent ook: kijken of gemaakte kosten verhaald kunnen worden op een aansprakelijke partij. CED detecteert kansen voor verhaal en zorgt ervoor dat de kosten ook daadwerkelijk teruggevorderd worden.

  • Verhaaldetectie als vast onderdeel van claims management

  • In binnen- en buitenland

  • Effectieve uitvoering van verhaal

Als full-service dienstverlener heeft CED verhaal geïntegreerd in haar proces van schadebehandeling. Dat betekent dat we automatisch kijken of er mogelijkheden zijn om de gemaakte kosten te recupereren bij een aansprakelijke partij. Bij binnenlandse claims, maar ook bij (voertuig-)schade in het buitenland zijn we succesvol met verhaal. Uiteraard oefenen we dit dan ook namens u uit.

CED Connect Suite

Achter onze full-service dienstverlening zit een wereld van ongekende technologie: CED Connect Suite. Met deze bundeling van businessapplicaties verbinden we externe data aan onze interne data. En we koppelen onze gegevens vervolgens weer aan uw systemen.

CED blog 'snelle interventie'

25 dagen. Die tijd verstrijkt gemiddeld vooraleer er bij autoschade een schadeonderzoek bevolen wordt. Bij woningschade doet de verzekeraar er gemiddeld 74 dagen over om een opdracht aan een expert over te maken. Al die tijd is de mobiliteit of het bezit van de klant aangetast, dat wat voor hem écht van waarde is, en leeft hij in onzekerheid. Terwijl net een snelle interactie en duidelijkheid over de vervolgstappen de klanttevredenheid aanzienlijk verbeteren én de schadelast positief beïnvloeden.
Meer weten?

Snel de omvang van de schade zien na een treinongeluk | CED

Op 2 oktober 2013 ontspoorden in Remersdaal drie wagons van een goederentrein geladen met Fiat-voertuigen. De experts van CED kwamen snel ter plaatse om de complexe schade op te nemen. Hun gedetailleerde rapport vormde een goede basis voor herstel van waarde voor de getroffen bedrijven.
Meer weten?

Onbezorgd gevoel teruggeven na schade aan boot

Een zeiljacht wordt tijdens een storm losgetrokken en belandt op de rotsen van een baai in de Ionische Zee. De eigenaar wil snel duidelijkheid over de schade en advies over de vervolgstappen om zijn mobiliteit te herstellen.
Meer weten?

CED gebruikt cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek aan onze website voor jou nog gemakkelijker en persoonlijker te maken. Ook gebruiken we cookies voor analyse- en marketingdoeleinden. In deze cookies wordt informatie over jou en jouw websitebezoek opgeslagen door CED en door derden. We respecteren daarbij jouw privacy, zoals omgeschreven in ons privacy statement. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Bekijk hier ons Privacy Statement of sluit deze melding.