×
Wat van waarde is, moet van waarde blijven
Share this page

Mobility

Mobiliteit: het geeft je de mogelijkheid om te gaan en staan waar je wilt. Voor de één is het noodzaak, zoals goederentransport voor bedrijven of de auto die je nodig hebt om naar je werk te gaan. Voor de ander betekent mobiliteit genieten van vrijheid met de boot, camper of caravan. Hoe dan ook, mobiliteit is waardevol. 

CED helpt uw klanten 24/7 zo snel mogelijk weer op weg.

CED, de waardespecialist

CED heeft alles in huis om snel, efficiënt én met empathie te helpen bij alle mogelijke gebeurtenissen met auto’s, caravans, motorhomes, plezierboten en zwaar materieel zoals opleggers en heftrucks. Of het nu gaat om de waardebepaling van een plezierboot voor aankoop of verzekering of om onderzoek naar de oorzaak, omvang of toedracht van een schade. We bieden snel en duidelijk oplossingen die de waarde van mobiliteit beschermen en behouden. De kracht van CED is ons geïntegreerde aanbod: van een conditiekeuring tot advies bij herstel van een schade. Dat maakt ons tot een full-service dienstverlener. Of liever nog, tot een waardespecialist.

Verwachtingen overtreffen

CED wil uw verwachtingen overtreffen. Met de beste service aan u en aan uw klanten. Dat betekent: klanten het vertrouwen geven dat zij bij ons in goede handen zijn en dat ook waarmaken. Wij geloven daarbij in de gouden combinatie van menselijke expertise en slimme technologie.

Wilt u meer weten?

In onze brochure leest u meer over onze dienstverlening.

  1. Betrouwbaar en objectief

    Het beschermen van waarde begint bij het objectief vaststellen van waarde en conditie. CED is de marktleider in taxaties en keuringen.

    Lees meer

    Het beschermen van waarde begint bij het objectief vaststellen van waarde en risico’s. Wat is de technische staat van een voer- of vaartuig? Zijn de gasleidingen en de luchtafvoer in een stacaravan nog voldoende veilig? Met het grootste landelijke netwerk van inspecteurs en specialisten garandeert CED een objectieve en betrouwbare waardering van auto’s, caravans, motorhomes en vaartuigen. Dat doen we voor verzekeraars, consumenten, makelaars, handelaars, campingbeheerders en leasingmaatschappijen. Zo kunnen zij met een gerust hart de juiste beslissing nemen.

    Waarde vaststellen
  2. Zo waardevol is duidelijkheid

    Als uw klant een schade meldt, is dat hét moment om uw waarde te laten zien. CED loopt voorop in snelle en transparante schadebehandeling.

    Lees verder

    Als uw klant een schade meldt, is dat hét moment om uw waarde te laten zien. Dat vraagt om een gestroomlijnd proces van melding tot aan hersteladvies. CED heeft Connect Claims: een geavanceerd schadebehandelsysteem waarmee u uw klanten direct laat weten wat zij mogen verwachten en wanneer er eventueel een expert langskomt. Het platform stelt ons ook in staat om bij een total loss de mobiliteit van uw klant zo snel mogelijk te herstellen. Het succes van Connect Claims is dat we digitaal werken waar het kan en persoonlijk waar het moet. Met als resultaat: de doorlooptijd vermindert en de tevredenheid onder uw klanten neemt overduidelijk toe. Zo creëert CED tegelijkertijd waarde voor u en voor uw klanten.

    Claimsmanagement
  3. Als mobiliteit wordt aangetast

    Sommige schades vragen om extra zorgvuldigheid. CED heeft altjd een professional beschikbaar om oorzaak, omvang en toedracht vast te stellen.

    Lees verder

    Soms is er specifieke expertise nodig. En die hebben we bij CED op alle vlakken van mobiliteit in huis: van schade aan een auto, motorhome, caravan, plezierboot of oldtimer tot cascoschade aan trekkers, opleggers en containers. De mobiliteit van mensen en bedrijven zo snel mogelijk herstellen, daar draait het om. Soms is er aanvullend onderzoek nodig. Hierbij komen onze Special Missions-experts in actie: zij zoeken naar tactisch en technisch bewijs dat onomstotelijk duidelijkheid geeft, ook als het schadeonderzoek tot (ver) over de grenzen reikt. Dit gebeurt heel vaak in het kader van rechtsbijstand.

    Expertise en onderzoek

Onbezorgd gevoel teruggeven na schade aan boot

Een zeiljacht wordt tijdens een storm losgetrokken en belandt op de rotsen van een baai in de Ionische Zee. De eigenaar wil snel duidelijkheid over de schade en advies over de vervolgstappen om zijn mobiliteit te herstellen.
Meer weten?

Snel de omvang van de schade zien na een treinongeluk | CED

Op 2 oktober 2013 ontspoorden in Remersdaal drie wagons van een goederentrein geladen met Fiat-voertuigen. De experts van CED kwamen snel ter plaatse om de complexe schade op te nemen. Hun gedetailleerde rapport vormde een goede basis voor herstel van waarde voor de getroffen bedrijven.
Meer weten?

CED blog 'snelle interventie'

25 dagen. Die tijd verstrijkt gemiddeld vooraleer er bij autoschade een schadeonderzoek bevolen wordt. Bij woningschade doet de verzekeraar er gemiddeld 74 dagen over om een opdracht aan een expert over te maken. Al die tijd is de mobiliteit of het bezit van de klant aangetast, dat wat voor hem écht van waarde is, en leeft hij in onzekerheid. Terwijl net een snelle interactie en duidelijkheid over de vervolgstappen de klanttevredenheid aanzienlijk verbeteren én de schadelast positief beïnvloeden.
Meer weten?

CED gebruikt cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek aan onze website voor jou nog gemakkelijker en persoonlijker te maken. Ook gebruiken we cookies voor analyse- en marketingdoeleinden. In deze cookies wordt informatie over jou en jouw websitebezoek opgeslagen door CED en door derden. We respecteren daarbij jouw privacy, zoals omgeschreven in ons privacy statement. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Bekijk hier ons Privacy Statement of sluit deze melding.